Սովորողի գնահատում

Սովորողի անուն ազգանուն, բլոգի հղում՝ Ժամհարյան Սոսե  https://sosejhamharyan.edublogs.org/

Դպրոց, դասարան՝ Արևմտյան դպրոց 3.2 դասարան

Բլոգը բացվել է՝ 3.05.2020թ.

Ընտրությամբ գործունեություն՝ մարմնամարզություն

Լրացուցիչ կրթություն՝ պարում եմ ” Նուռ “Գեղագիտական համույթում։

Մասնակցել եմ՝ /նշել ամիսներով/

  • Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ մասնակցել եմ
  • Մայրենիի ֆլեշմոբ՝ մասնակցել եմ
  • Ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ մասնակցել եմ
  • Անգլերենի ֆլեշմոբ՝ մասնակցել եմ
  • Շախմատի ֆլեշմոբ՝

Սեպտեմբեր ամսից յուրացրած ծրագրեր՝ Microsoft office / Word, Power Point/ , office 365, edublogs.org, Paint, Teams, Inshot, Power Director,  Soundcloud, Google Chrome,

Բլոգի բաժիններ՝Մուտքի ճամբար 2018_2019թթ, Ես և շրջակա աշխարհը,  Things around us,”Սեբաստացու օրեր” նախագիծ , Ես և շրջակա աշխարհը

Մասնակցել եմ՝ դպրոցում կազմակերպած բոլոր միջոցառումներին,  ճամփորդություններին և “Հոգատար եղի’ր” ցուցահանդես վաճառքին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով